Tysk forbrugernes indkøbsvaner

OnlineAccording til tal frigivet af det tyske selskab for Forbruger Forskning (GfK), 34.1 millioner tyske forbrugere køber varer eller tjenester på internettet (2010). Blandt det mest populære køb er Bøger, tøj, rejser og koncertbilletter, og bilerne. I modsætning til andre europæiske lande, hvor der er en modvilje mod online shopping af seniorer, næsten halvdelen af ??tyskerne mellem en alder af 50 og 69 købe merchandise på internettet. Decision MakingThe Internettet også spiller en vigtig rolle, når det kommer til beslutningsprocessen blandt de tyske forbrugere. Før du køber varer eller tjenesteydelser, de normalt hører internettet for information og sammenligne priser. Den billigste budgiver er ikke altid vinder, ordenssans, let tilbage muligheder, bæredygtighed og kvalitet af produktet vigtigere i beslutningsprocessen end prisen. International ShoppingGerman forbrugerne ikke nødvendigvis vælge tyske produkter. De mest populære online forhandlere i Tyskland eBay og Amazon med deres internationale samfund. Mad og vin, forbrugerelektronik, og selv biler er blandt de mest populære importerede artikler.

0 comments: